Nasveti in triki

Uporaba in vzdrževanje baterije:

Baterijo ob prvi uporabi nekajkrat popolnoma napolnimo in izpraznimo. Tako pridobimo iz novih li-ion celic kar največ kapacitete za dolgoletno nadaljnjo uporabo.

Ob daljši neuporabi (preko zime), se baterija hrani na sobni temperaturi v napolnjenosti nekje okoli 80%. Tako na dolgi rok poskrbimo za čim nižjo degradacijo baterije.

Ob redni uporabi baterije je priporočeno njeno območje delovanja med 30% in 90%, tako še dodatno podaljšamo njeno življenjsko dobo.

Baterijo ne izpostavljamo previsokim ali prenizkim temperaturam. Poleti puščamo kolo v senci, pozimi pa ob prenehanju uporabe v toplejšem prostoru.

Baterija je odporna na vodne pljuske, vendar se je v nobenem primeru ne sme potopiti v vodo ali jo čistiti z vodnim curkom. Baterijo lahko čistimo le s suho krpo.

Baterijo polnimo le z ustreznim polnilcem priloženem ob nakupu.

Uporaba in vzdrževanje motorja:

Ob vklopu TSDZ2B motorja bodimo pozorni, da ne pritiskamo z nogo ali s čim drugim na pedala kolesa, saj to lahko pomeni nepravilno kalibriranje senzorja navora ob prvotni inicializaciji. To se bo izkazalo v nepravilnem delovanju/moči motorja.

Motorji imajo vgrajen pogonski zobnik iz posebne plastike (nylon), ki služi kot nekakšna ”varovalka” ob nenadnem močnejšem pritisku ali obremenitvi motorja. Takrat lahko omenjeni zobnik popusti in s tem zaščiti ostale vitalne dele motorja. Menjava zobnika ni težavna in se lahko opravi z odstranitvijo levega pedala ter nekaj vijakov.

Na vsakih 2000 prevoženih kilometrov je priporočljivo dodatno mazanje z namensko mastjo, ki ni agresivna do plastičnih delov.

Motorji TSDZ2B in Bafang linija BBS so odporni na vodne pljuske in se lahko normalno uporabljajo v dežju, vendar se ne smejo potopiti v vodo ali čistiti z visokotlačnimi čistilci.

Montaža:

Montaža električnega seta ni težavna v kolikor imamo vsaj nekaj praktičnih izkušenj na področju strojništva.

Za uspešno predelavo bomo potrebovali nekaj posebnih orodij za odstranitev gonilke ter gonilnega ležaja. Orodje za privitje posebne matice TSDZ2 in Bafang BBS motorja dobite ob nakupu seta.

Ko na kolo namestimo vse potrebne komponente, se le-te povežejo skupaj s pripadajočimi vodniki, ki so izdelani tako, da je njihova povezava enoznačna. Tako ne more priti do napačnih povezav.

Za boljšo in kvalitetnejšo povezavo je priporočljivo menjati tovarniško nameščeni konektor motorja s konektorjem tipa XT60, ki je priložen ob nakupu baterije.

Za lažjo predstavo si lahko ogledate posnetek predelave s kompletom:

e-KoGre

Proizvodnja baterijskih sklopov,
Gregor Kočevar s.p.
Košnica pri Celju 51 f
3000 Celje

Telefon : 040 476 667
e-pošta : info@e-kogre.si

Storitve

Baterijski sklopi
Montaža
Servis
Svetovanje